Praca nad motywacją nauczyciela akademickiego i studenta
Od autorki: Chcę cię zaprosić do refleksji dotyczącej Twojej motywacji do udziału w zakresie tego szkolenia.
- Autorka:
dr Beata Master
Cele szkolenia
Cel główny:
Szkolenie rozwija i pogłębia wiedzę, umiejętności oraz kompetencje w zakresie pracy nad motywacją nauczyciela akademickiego i studenta.
Cele szczegółowe:
- poszerzenie wiedzy w zakresie rozumienia motywacji, jej modeli, koncepcji i teorii,
- pogłębienie wiedzy w zakresie mechanizmów motywacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- poszerzenie wiedzy z obszaru neurodydaktyki w kontekście motywacji,
- analiza mitów w zakresie motywacji,
- poszerzenie kompetencji rozpoznawania motywatorów swoich i studentów,
- poszerzenie kompetencji wyznaczania celów zgodnie z potrzebami uczestników,
- poszerzenie warsztatu pracy z narzędziami motywacyjnymi.
Pytania do refleksji początkowej:
- Wyobraź sobie, że ten kurs jest już za Tobą. Co by się tutaj miało wydarzyć, abyś uznał, że to był bardzo dobrze spędzony czas? Czego szukasz, potrzebujesz w /obszarze motywacji?
- W jaki sposób chciałbyś zmienić obszar pracy z motywacją własną i ludzi, z którymi pracujesz? Na czym Ci zależy? Co już wiesz? A czego poszukujesz?
- W jaki sposób Twój rozwój w obszarze motywacji może przenieść korzyść ludziom z którymi pracujesz? Jaka z tego może być korzyść dla ciebie i dla studentów?
- Po co motywować ludzi?
- Jak chcesz zadbać o siebie w trakcie tego kursu? Czego potrzebujesz?
W tym szkoleniu przyglądamy się motywacji z różnych stron. Kurs nie dostarczy jednej, złotej recepty w zakresie pracy z motywacją. Dlaczego? Bo motywacja jest procesem, a to oznacza, że jest dynamiczna, zmienna i zależna od wielu czynników.
Realizacja szkolenia:
ToDoMedia